Returnering af varer

Har du modtaget en vare, som ikke helt faldt i din smag, eller hvor størrelsen ikke passer, kan du selvfølgelig blot returnere den til os. Nedenfor kan du se hvad du gør, hvis du ønsker at returnere en vare. Du kan læse på vores side om Returret hvilke rettigheder du har og hvilke krav vi stiller i forbindelse med returnering.

Vi betaler halv returfragt

Vi betaler halvdelen af returfragten, hvis du benytter vores returportal. Det koster derfor kun 20 kr. at returnere en fortrudt vare hos os. Link til returportalen kan du finde under punkt 2 nedenfor.

Følg disse 3 trin ved en returnering:

  1. Giv besked om at du fortryder på mail kontakt@uldtoj.dk. I mailen skriver du:
    • Hvorfor du ønsker at returnere (forkert størrelse, så anderledes ud på billede, mv.)
    • Ordrenummer. I den ordremail du fik, da du bestilte varerne, står et ordrenummer. Skriv dette i mailen. Så er det meget nemmere for os at finde ordren, og vi er sikre på, at det er den rigtige person vi refunderer pengene til.
  2. Udfyld og print returlabel som skal på pakken. Du henter den på Returportalen
  3. Aflever pakken i en GLS Pakkeshop

 

Send returpakken senest 14 dage efter du har givet os besked

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du afleverer pakken i en pakkeshop inden udløbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Det gælder dog ikke i følgende tilfælde:

  • Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne
  • Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du ikke merudgiften refunderet