Kundeservice
Find svar på de mest stillede spørgsmål
Før køb
Vi har gratis fragt for ordrer over 499 kr. Ordrer under 499,- koster 19 kr. Dette gælder fragt med GLS til pakkeshop. Se alle fragtpriser her.
Vi sender alle hverdage kl. 14. Bestiller du i dag før 14, så modtager du sandsynligvis din pakke i morgen, hvis du vælger GLS. Læs mere her.
Så snart vi opretter forsendelse for din pakke, modtager du både en email og en sms med et link til Track & Trace.
Du kan sagtens hente varerne hos os. Kontakt os dog lige på forhånd, så vi er sikre på, at der er nogle til stede, der kan give dig pakken.
I kurven vælger du leveringsform “Levering i Vallensbæk“. Så kommer der ingen fragt på uanset beløbet på ordren.
Du kan kontakte os på 2 måder:
– Telefon
– Mail
Vi modtager slet ikke dine kortdata på noget tidspunkt. Betalingen sker hos QuickPay. Alt betalingsdata ligger hos dem. De er en af danmarks største modtagere af betalinger og bruges af nogle af de største webshops i Danmark.
Fortryder du køb af en vare, så har du 60 dages fortrydelsesret. Læs her hvordan du fortryder.
Du kan ikke bestille til en udenlandsk adresse direkte fra shoppen. Har du et ønske om at få sendt til udlandet, så kontakt os så vi kan finde fragtpris og metode.
Ifølge vores bedste overbevisning garanterer et E-mærke intet. E-mærket viser bare, at på tilmeldingstidspunktet overholdt webshoppen en række formelle krav. E-mærket garanterer ikke at du får god service.
Derimod tror vi at Trustpilot giver et retvisende billede af hvilken oplevelse kunderne har på webshoppen. Du kan finde vores TrustPilot anmeldelser her.
Hvis du ikke er overbevidst om rigtigheden af overstående, så sender vi meget gerne eksempler på E-mærkede webshops, der har meget dårlige brugeroplevelser på TrustPilot.
Efter køb
Der sendes en ordrebekræftelse ved hvert køb. Ordrebekræftelsen sendes indenfor få minutter. Vi oplever dog at nogle mailsystemer, især Hotmail, ikke altid vil modtage mailen fra os.
Det er også muligt at mailen er havnet i din spamfolder. Og vi ser også at mange skriver en forkert mailadresse.
Du kan altid kontakte os, hvis du ikke modtager ordrebekræftelsen. Klik her for kontakt.
Alle pakker sendt med GLS skannes ind hos dem så snart de er afleveret. Der kan dog gå lidt tid før deres system er opdateret, så derfor kan status være forkert en kort periode hos dem.
PostNord
PostNord skanner først pakker på en pakkecentral den efterfølgende nat, så selv om pakker er overdraget, kan der gå mange timer før T&T status er opdateret korrekt.
Hvis du ønsker at returnere en vare, så benyt vores returportal. Så betaler du kun 39 kr. Vi betaler resten. Du modtager efterfølgende en rabatkode på 39 kr. til køb på Uldtoj.dk med gyldighed i 1 år.. Læs nærmere her hvordan.
Hvis du fortryder købet, så kontakt os hurtigst muligt. Når du at kontakte os inden 14, så kan vi stoppe forsendelsen, inden betalingen gennemføres. Kontakt os her.
Du kan kontakte os på 2 måder:
– Telefon
– Mail
Klik her for at kontakte os