Kundeservice
Find svar på de mest stillede spørgsmål
Før køb
Vi har gratis fragt for ordrer over 399 kr. Ordrer under 399,- koster 29 kr. Dette gælder fragt med GLS til pakkeshop. Se alle fragtpriser her.
Vi sender alle hverdage kl. 9. Bestiller du i dag før 9, så modtager du sandsynligvis din pakke i morgen, hvis du vælger GLS. Læs mere her.
Så snart vi opretter forsendelse for din pakke, modtager du både en email og en sms med et link til Track & Trace.
Du kan sagtens hente varerne hos os. Kontakt os dog lige på forhånd, så vi er sikre på, at der er nogle til stede, der kan give dig pakken.
I kurven vælger du leveringsform “Levering i Vallensbæk“. Så kommer der ingen fragt på uanset beløbet på ordren.
Du kan kontakte os på 2 måder:
– Telefon
– Mail
Vi modtager slet ikke dine kortdata på noget tidspunkt. Betalingen sker hos QuickPay. Alt betalingsdata ligger hos dem. De er en af danmarks største modtagere af betalinger og bruges af nogle af de største webshops i Danmark.
Fortryder du køb af en vare, så har du 60 dages fortrydelsesret. Læs her hvordan du fortryder.
Du kan ikke bestille til en udenlandsk adresse direkte fra shoppen. Har du et ønske om at få sendt til udlandet, så kontakt os så vi kan finde fragtpris og metode.
Et E-mærke garanterer intet. E-mærket viser bare, at på tilmeldingstidspunktet overholdt webshoppen en række formelle krav. E-mærket garanterer ikke at du får god service. Du kan læse mere om det i denne artikel på DR.dk
Derimod tror vi at Trustpilot og Google anmeldelser giver et retvisende billede af hvilken oplevelse kunderne har på webshoppen. Du kan finde vores TrustPilot anmeldelser her og du kan se vores Google anmeldelser her.
Efter køb
Der sendes en ordrebekræftelse ved hvert køb. Ordrebekræftelsen sendes indenfor få minutter. Vi oplever dog at nogle mailsystemer, især Hotmail, ikke altid vil modtage mailen fra os.
Det er også muligt at mailen er havnet i din spamfolder. Og vi ser også at mange skriver en forkert mailadresse.
Du kan altid kontakte os, hvis du ikke modtager ordrebekræftelsen. Klik her for kontakt.
GLS
Alle pakker sendt med GLS skannes ind hos dem så snart de er afleveret. Der kan dog gå lidt tid før deres system er opdateret, så derfor kan status være forkert en kort periode hos dem.
Det sker desværre somme tider at en størrelse er lidt ved siden af. Oplever du, at du får en vare, som ikke har rette størrelse, så læs her hvordan du bytter.
Hvis du ønsker at returnere en vare, så benyt vores returportal. Så betaler du kun 39 kr. Vi betaler resten. Du modtager efterfølgende en rabatkode på 39 kr. til køb på Uldtoj.dk med gyldighed i 1 år.. Læs nærmere her hvordan.
Hvis du fortryder købet, så kontakt os hurtigst muligt. Når du at kontakte os inden 12, så kan vi måske stoppe forsendelsen, inden betalingen gennemføres. Kontakt os her.
Den absolut hurtigste måde at få fat i os på er ved at sende en mail